Thank god it's friday!

Baah. Varit så mycket denna veckan, galet! Men det lär inte bli en lugnare helg, har några saker kvar som måste firras. Provet imorses gick finemang, hann inte alls plugga mycket igår utan läste bara igenom en gång. Mötte Lollo utanför MÅG, vi drog oss hem te henne för att käka pizza som hon hade gjort. Sen låg vi och pressade lite i solen.. Vid 2 drog jag mig till Natta på Stiwa, hon slingade och klippte mitt hår, great! Blev verkligen nöjd.. Åkte direkt till Överby med Lollo & sofia. Efter det drog vi oss te Lollo och kikade mamma mia, den var ganska bra. Känns bara som folk har överhypat den lite när de sagt att den e "sjukt bra".. Imorgon ska jag steka på dagen och på kvällen blir det kalas och utgång. Inte så pepp men kanske blir imorgon, om jag bara finner något att ha på mig, annars är det katatrof..(precis som vanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0