Skogsmulle

Ja idag har jag varit en riktig sådan. Började dagen ute i Halleberg, bussen släppte av oss lååång före sjön så vi var tvungna att gå 2-3 km innan vi var framme vid startplatsen. Surt, för resten av 3orna fick gå av vid start. Baah. Väl framme så fick vi gå en promenad på ca 7 km med olika stationer. Kul vart det inte, men inte heller så jobbigt.

Väl hemma så söv jag en stund, min huvudvärk e sjuk. Har haft den i flera veckor nu och säg inte att jag ska ta en alvedon för det hjälper inte.  E nog imun mot det, för det har inte hjälpt på flera år.. Ska gå till doktorn tror jag, för normalt e det inte att ha sån här huvudvärk. Vid 6 tiden kom Dejv och hämtade mig så åkte vi ut till överby för att kika lite. Köpte en studentskylt, ska göra min studentskylt själv nämligen! askul! Köpte oss även varsin glass och så hittade jag ett par söta örhängen oxå.

Nu ska jag ut och åka bil en sväng, askul! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0