school it is..

Nu e det kämpa kämpa kämpa som gäller. Slutet nu, har 3 grejer kvar att göra:

- PRM C prov imorgon
- Bok utläst tills tisdag
- Examinationsuppgift i Personaladministration


Dagen har känts riktigt bra, åkte till skolan vid 9 för att lyssna EU-debatt. Dock var den inge vidare.. Blev ingenting med att gå hem till Hannah och sola på hennes trädgård, det regnade istället.. Stannade kvar i skolan me Linda och gjorde klart våran turism-uppgift. SKÖNT! Lämnade också in min textila material uppgift som jag gjorde igårkväll, enligt läraren så såg den mycket bra ut. Tänk vad man kan jobba bra på kvällarna. Linda åkte hem vid halv 1. Då träffade jag på Oskar i skolan, han skulle göra klart ett arbete. Så jag joinade honom, gick sedan in i en sal och pumpade ashög musik. Haha! I'M ON A BOAT! Askul. Sen chillade vi vid caféterian tills Lollo kom, vi drog oss hem vid 2 skulle jag tro. Gick ner till stan och kikade. Sen drog jag mig hemåt. Alessandro & Malin var här, mysigt. Han hade klippt sig och fått grön och blå färg i håret, aasnyggt. Sötnosen! Självförtroendet har han iaf, han hade gått förbi en tant utanför och sagt " e jag inte snygg?".

När de åkte hem så vilade jag ett tag, träffade Hannah på en cigg och sedan drog jag mig upp.
Försökt att plugga ikväll men har inte lyckats riktigt, har prov imorgon men jag orkar verkligen inte. DEAD.. kämpa vart det ja, får försöka lite nu innan jag somnar för mina ögon går i körs!

GRATTIS PÅ 20- ÅRS DAGEN CAROLINA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0