Monday

Bra helg gubbar..
I lördags var jag på storslaget galej hemma hos Carolina. Hon hade precis fyllt 20 år, så det var kalas för henne. Välkomst drink och massa gott! Sen öppnade hon paket och verkade nöjd med allt. Sen körde vi charader. Tror aldrig vi kom fram till vem som vann men.. Vid 11 fick jag och Lollo skjuts av Sofia till torget, där såg vi en farbror vi tyckte synd om som bara hade en skjorta och strumpor på sig. Han såg ut att frysa. Han var tydligen från Göteborg och hade INTE blivit utkastad av någon, nänä.. Vi ringde polisen istället och de skulle " ta en titt  på han" , stackarn..  Efter att varit uppe och lämnat väskan så mötte vi upp tjejerna vid olearys, tack gode gud att vi slapp köa.. Inga folk än så länge, sen började det dock droppa in fler, kul! Blev nog lite för mycket alkohol för mig den kvällen men sjukt vad kul jag hade med alla girls! Ni är de bästa. 
 
Söndag, åh gud. Vill jag ens tänka på denna dagen igen.. Hemskt, jag har aldrig varit så bakis tror jag! Mådde illa hela morgonen och hade en sjuk huvudvärk. Blev något bättre när jag följde med Lollo och Ida M till donken! På kvällen tog jag det bara lugnt, D kom hit ett tag och chillade.

Idag, hade livsmedelskunskap som första lektion! åh, idag fick vi baka tårta och få reda på betyget. Mitt var det enda betyget hon inte hade bestämt sig för än. Minst VG iaf, men ligger och väger mellan det och MVG. Så vi får väl se, jag är inte personen som sitter och säger att jag ska ha ett MVG, never.. Som alla andra gör;) Det får hon avgöra själv!
Efter skolan åkte jag och daddy ut till saab för att träna på att parkera. Det gick super idag!  Ikväll har jag bara varit riktigt slö & tittat på tv och vilat. Fan vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0