Måndag

Hello!
Försov mig imorses, vaknade 07.50. Stress, var tvungen att duscha, sminka mig & sedan kasta i mig frukost. Var i skolan halv 9. Sjukt snabb! Hade prov, gick väl ganska ok tror jag. G iallafall!
Dagen var chill, drog mig till stan med Simon & Lollo. Lollo köpte skor & jeansleggings, sen tog vi oss en fika uppe på odén cafét. Vid halv 5 drog vi oss bort mot torgkiosken där jag hämtade ut min efterlängtade bikini, 3 månader tog det för H&M att leverera den. Tack! Som tur är kom den innan Magaluf, vi åker om 12 dagar! gaah..

Ikväll ska jag plugga & chilla, e en del att göra denna veckan. Men de är bara att kämpa för snart åker vi + snart är det student, jag börjar räkna ner! 24 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag saknar dig min emmsan!!

2009-05-11 @ 20:27:37
URL: http://mikaelaao.devote.se
Postat av: Jessica Limont

Svar; HAHAHA bästa på länge för faen!

2009-05-12 @ 14:29:22
URL: http://www.MrMrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0