Lovely day!

Cyklade iväg till skolan 10.00, mötte Lollo & simon halvvägs för att ta en cigg. Mys!
Svenska, Religion och Personaladministration. Sen mötte Lovisa mig utanför skolan och tog sällskap hem. Vi köpte oss varsin glass och satte oss utanför 3 luckor. Mötte upp daddy , åkte till stavre och fixade förstoring av en bild, imorgon e den klar tror jag. Bilden till min studentskylt, gör den alldels själv. Den kommer bli så fin! Har grejat med den hele kvällen, fast jag egentligen borde pluggat. Har inte ens börjat än och senast imorgon 13.00 ska arbetet vara inlämnat. Hmm, kanske borde börja nu? Lika seg som vanligt..
Träffade hannah vid 4 snåret, vi gick ner på stan för att köpa pincett , nagellack och lipgloss till henne. Sen drog vi strandgatan. Bad om bara natchochips med vitlökssås och fick väääärldens största, åt ju inte ens upp hälften. Herregud! Vid halv 7 kom jag ju på att jag behövde kolla på stan på olika storlekar, tänkte ha hannah till hjälp men det var inte mycket du, hon kunde lika lite som jag. Synd! IG it is...

Imorgon har jag håltimme typ hela dagen. Ska till skolan vid 9 för att lyssna på nån EU-debatt i aulan. Intressant, indeed! Efter den ska jag försöka prata med Camilla och höra om vi slipper lektionen för annars har jag en go håltimme ända tills tio i 3. Det går inte! Jag vill hem till Hannah och sola med henne, ja det ska jag göra. Mysigt!

Godnatt på er tjejer! Nu ska jag göra mitt arbete, blir väl klar vid 3 inatt skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: elin

Det blev ju bra med skylten. Men visst tar det id att skriva bokstäveran :D?

2009-05-14 @ 11:42:46
URL: http://elinjacobsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0