Bolsas y listo!

Hola niñas! Todo bién?

Hehe, skoja bara.. Försöker lära mig lite spanska nu innan resan, det kan alltid vara bra! Spanska e ju lite lättare än förra årets språk som vart turkiska, fatta inte ett skit. Idag har jag träffat ida, firrat ett par jeans shorts, solrouge, sololja, solkräm och lite lätt mat att ha med mig. Sen packade jag, träffade Sofia&Jocke en snabbis, sen chillade jag och vågade håret när ja ändå inte hade ngt annat att göra. Sen hämtade David upp mig, vi åkte hem te honom och chillade. Kom hem för cirka en timme sen, nu ligger jag här och jag har faktiskt ingen resfeber - jämfört med Oskar som inte ens kunde somna när ja ringde han för en stund sen. Stackarn! Min kommer nog imorgon, när vi sitter på flyget. Tycker så synd om mig själv , jag får fruktansvärt ont i öronen så det känns som allt bara ska sprängas. Fast min första flygresa med D var nog den värsta, då trodde jag att jag skulle dö.

Kanske skriver ett snabbt inlägg imorgon, men bara kanske.. Ska träffa hannah, lollo, david, packa klart det sista, göra mig klar och kolla igenom packningslistan så ja inte har glömt något. Klockan 2 far vi härifrån!

Buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0