Trött

Hey, sorry att jag inte bloggade igår! hade ingen lust..
Satt iaf i Folkets hus hela dagen och lyssnade på facket, det var verkligen intressant måste jag säga! Fick veta en del man inte vetat sen innan. Sen att vi fick frukost,lunch och fika va ju bara ett plus i kanten! När vi var klara där följde ida och oskar med mig hem. För O skulle fixa ett körkortsprogram i datorn. Efter det så åkte jag och övningskörde med S och hennes pappa. Det gick väl hyffsat bra, börjar komma igång nu iaf! Känner att jag prioriterar skola och körkort framför träningen nu men jag tror det är viktigare faktiskt. Efter jag övningskört så tog jag det bara lugnt, åkte bil med D en stund och tjöta, sen träffade jag Ida! Pratade i buren ett tag , sen var det dags att gå och lägga sig.

Idag då, började halv 11 med svenska. Fast vi behöde inte vara på den så vi spelade Yatzy! Jag ida och oskar körde en omgång, jag kom sist. Andra gången körde jag och oskar, då vann jag! woho. Första gången jag vann över honom! Hade några andra lektioner sen cyklade jag hemåt för att äta middag! Träffade pappa kvart över tre, vi åkte till U-valla för att prova klänningen igen. Den satt lika perfekt som sist! Bara att denna gången ska hon sy upp den på längden oxå, 15 april ska den hämtas hem! Då kommer studenten/balen kännas riktigt nära, när den hänger inne i garderoben och bara väntar på att bli använd.. ååh. Jag längtar! Efter det åkte vi och övningskörde på saab-parkeringen. Idag gick det verkligen så mycket bättre! Fick inte ett enda kärringstopp och jag var riktigt nöjd. Ska förhoppningsvis köra imorgon eftermiddag oxå. Ikväll har jag lekit med E, jättemysigt! Nu ligger jag här, ska alldeles strax tvätta bort sminket och lägga mig och sova. Först ska jag följa med mamma ner i tvättstugan, jak er snel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0