Söndag

Jag gillar inte söndagar.. BORING!

Igår tog jag 10 över 12 tåget till Göteborg där jag mötte upp Andy och Isa. Vi åkte till Frölunda för att jag skulle få övningsköra på parkeringen, det var jag dock för bra på så vi började köra i bostadsområden istället. Gick oxå väldigt bra! Tillslut var vi ute på de stora vägarna och det var rondeller ÖVERALLT. Läskigt! Men jag är stolt över mig själv, att köra i göteborg e inte det lättaste! Så nu hoppas jag på att Andy & Isa kommer hit i helgen så jag kan göra Trollhättan osäkert istället!

Tog halv 5 tåget hem och mötte upp Lovisa vid halv 6 utanför mig. Vi gick en promenad och tjötade! Mys. Sen drog jag mig hemåt och efter en halvtimme mötte jag upp Emil och Christian, vi gick hem till Lovisa för att se på Robinson! Mysigt. Vid 10 drog jag och Emil hem till mig för att kika Starwars(tro mig det var inte jag som ville se den, jag blev tvingad). Myste och pratade hela kvällen. Vid kvart över 2 åkte han hem!

Nu har jag precis vaknat, är jättetrött idag och som det ser ut nu så e det ju inte det bästa vädret heller. Jag som vill ha vår.. Idag blire plugg plugg och åter plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0