Jobb

hey!
Anneli ringde in mig vid 12 tiden, de behövde hjälp ute på överby. Först fick jag vara i gamla butiken för att senare gå ner i den nya. Det var ganska kul att jobba idag! Jag och Oskar fick skjuts hem av Evelina. Vid 7 kom Carro hit, vi har myst och kikat på tv. Idag var vi med om drama vill jag lova. Mamma kom inflygandes och var helt panikslagen - det brinner!!!!! Haha, hemskt. Jag gick ut i köket för att titta, hon hade lyckats släcka branden, men fläkten var helt sönderbränd och luckorna var helt svarta. Hela lägenheten var helt rökig! Självklart gjorde jag och carro upp en big story om detta, "Tänk om det hade vart så här" blablabla. Vi insåg iaf att vi inte har någon brand varnare hemma iaf, hemskt.. carro gick hemåt vid 11. Nu ska jag sova tror jag, e ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0