Jag är bäst på yatzy & Håkan e min favorit

Idag körde vi en till omgång i skolan, oskar ville ha revanch. Men ICKE! Jag vann över både ida och oskar. 239 poäng! De fick bara 187 och 159. HAHA! Synd där. Lika bra att inse att Ems har blivit grym. Iaf, skolan var bra för övrigt. Eller ja ganska iaf, jag e så trött bara.. Önskar att det var studenten imorgon, om jag visste vad jag ska göra efter. Så mycket problem och så mycket funderingar! Vill bara vara hemma och sova i några veckor och fundera på vad jag vill göra med mitt liv..

Efter skolan tog jag det bara lugnt, träffade Evelina vid 8 tiden för att ta en fika på strandgatan. Det var jättemysigt! Hon drog sig sedan till Camilla på fest. Försökte få med mig men nävars! Det hade jag ingen lust med. Så nu ligger jag här ikväll igen och bara myser under mitt täcke och lyssnar på go musik. Planerna var väl att jag skulle se Sunes sommar men jag hade inget program installerat så jag kunde spela upp filmen på datorn så jag sket i det. Men nu har jag installerat men det känns på tok för sent att sätta på en film, eller blir det någonsin för sent för Sunes(Håkans) sommar. Jag gillar håkan mer..

" - WOW, lakritsbåtar! Får man ta?
 - NEJ FÖR HELVETE!
- Tack! :D "


Kommentarer
Postat av: Ida

så jäkla bra replik:D

2009-03-19 @ 23:16:26
URL: http://wennerdahl.blogg.se/
Postat av: Carro

Håkan är bäst! "Han ska få FAN för det här". Den repliken diggar ja mest :D!

2009-03-20 @ 11:12:21
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0