Helgen är slut och Halmstad here we come!

Hey!

Igår träffades jag och Ida vid halv 1, vi gick till stan för att kika efter en fotobok. Men slutade med att fick skjuts av sara till Överby, där hittade vi en. Åkte hem till Ida och grejade med projektarbetet som numera är klart, bara framsidan som saknas. Sen har vi ju rapporten oxå, men den tar vi när lovet e slut. När vi var klara vid 6 tiden gick vi hem till Linda så ida  kunde få sin kavaj som jag glömde där för 2 veckor sen. Sen drog jag mig hemåt och gjorde mig iordning med min syster. Vid 7 träffade jag Carro och Ida , vi gick ner till Strandgatan. Elin kom oxå efter en stund. Ida och Elin åt medans jag och Carro bara tog en dricka, jag var inte alls sugen på mat. När vi suttit där tills halv 10 drog vi oss hemåt, jag ida och lovisa gick till Olearys, men L var tvungen att dra så det blev bara jag och ida. Vi shakade loss på dansgolvet, sen blev det för skabbigt folk där så vi drog oss efter en timme. Inte lika roligt att vara där nykter alltså.

Idag sov jag ut ända tills 2 tror jag, eller jag vaknade ju emellanåt men ändå. Det var skönt, vet att jag inte kommer få sova ut nu på två veckor så jag fick passa på. Vid 6 träffade jag D en sväng, och sen träffade jag Lill-Ida och Lovisa. Trevligt! nu sitter jag här, skulle egentligen lekt med E men han hade ingen ork idag. Boring eftersom jag åker iväg imorgon. Men that's life!

Kommer troligen inte blogga på två veckor så detta blir mitt sista inlägg mina vänner, jag åker till Halmstad för att göra en körkorts-intensivkurs med Sofia! Troligen kommer det bli sjukt roligt, fest kommer det bli på fredag oxå. Det förtjänar vi!

Jag kommer att sakna dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0