Gosigt

Whollie bohllie! Igår vart det inte så mycket bloggning, sorry.. Men hade fullt upp! Skola först, sen drog jag & ida ut till överby för att äta donk och kika lite på etage/siba. Jag fick med mig ett par jeans(leggnings) hem. Ganska snygga och våriga! Sen när jag kom hem fick jag skynda mig och göra mig klar för att möta Emil, Oskar och Ida utanför mig. Vi gick och köpte dricka och det som alla skulle ha. Sen vart det dags för bio! Kenny Starfighter som jag bloggade om för ett tag sen! Som jag längtat - ASBRA! Så nu är jag lite väl insatt i Kenny och har kikat på några avsnitt av serien ikväll. Efter filmen följde E med mig hem, myste lite och sen var han tvungen att åka hem och pluggish. Det var mina planer oxå, men de sprack när jag somnade med böckerna i knät och vaknar av att mamma väcker mig när klockan e 12. Då hade jag varken lust eller ork till att plugga.

Så ni kan ju gissa er till hur provet gick idag - åt helvete. Ångrar att jag inte pluggade mer för det var ett så enkelt prov egentligen. Jaja, idag efter skolan träffade jag S en sväng, följde med henne till banken och så. Sen har jag även följt med David ut till Överby! Trevligt trevligt. Nu e det dags att sova tror jag, är skit trött. Sa'ru?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0