BRA DAG!

Åh, jättejätte bra dag! Det var länge sen nu..

Sovmorgon, cyklade med Oskar till skolan.. Hade svenska redovisning med Ida och Oskar som gick bra fast den var kass. Slutade vid 2, cyklade hem med Oskar. Sen när jag kom hem var Cecilia&Malin här (systrar) med kidzen. ASmysigt, satt och tjöta med dom ett tag och sen så mötte jag Emil. Följde med han till Baggis för att äta. Sen gick vi en prommenad runt spikön för att sedan gå hem till mig och kika på ett avsnitt av How i Met your Mother. Dock blev det inte att vi kikade för att jag inte tyckte det var bra. Vi tjötade istället, mysigt! Vid 9 gick vi ut för att han skulle träffa sina kompisar och jag skulle möta Hannah! Vi köpte ostbågar och chips och hyrde en asmesig tjejfilm, kommer inte ens ihåg vad den hette. Men vi pratade nog mer än vi tittade på filmen. Alltid lika kul med min Hännah!

Imorgon blir det Göteborg på dagen, ska träffa syrran och Andy. Vi ska även övningsköra, kul för mig! Sen åker jag hem och leker med Emil!


Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0