Äntligen helg och "lov"

Jag älskar helg! Det bästa av allt. Fredagar i skolan e så sköna oxå, inte alls ansträngande. Första lektionen -PRM C, grejade jag med ett visitkort, skitsnyggt blev det. Ni ska få se det nån dag! Efter det hade vi svenska och inköp&varuhantering. Sen när vi hade slutat så satt jag och ida kvar i skolan och grejade med vårat PA, 2 timmar satt vi och grejade. Grymt! När vi kände att vi var klara med det drog vi oss hemåt. Kikade lite på Kenny Starfighter serien och vilade, sov nog i 2 timmar tror jag. Sen väckte mamma mig och vi åt middag ihop, mys. Sen blev det Strandgatan med Lovisa, Sofia och Jocke. Mycket trevligt, det var dock väldigt varmt där inne. Vid halv 10 drog vi oss, tog med oss Lill-Ida och drog hem till Lovisa, sofia och jocke gick hem till S.

Vi myste mest hela kvällen, satt vid datorn och kollade bilder och snackade skit! Askul. Jag och Ida drog oss vid 12, hemvägen var läskig, ida bor precis vid Lovisa så jag fick gå själv. Men jag hade mitt sällskap i telefon, som gjorde mig mindre rädd och mer glad. Åh, sweet. Imorgon ska jag och ida greja med projektet igen, vi ska göra det sista med boken. Sen på kvällen ska jag troligen med tjejerna till Strandgatan, e inte alls sugen idag men vi får se hur jag känner imorgon, jag är mest trött  nu och ska nog sätta på Mysteriet på greveholm som precis har laddat klart.

Hörs imorgon ladies!


Kommentarer
Postat av: Hänna montääna

Jag vill oxå se mysteriet på greveholm.. :)

2009-03-28 @ 02:53:46
URL: http://honeeyy.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, mysteriet på greveholm. BÄSTA julkalendern :)

2009-03-28 @ 15:21:01
URL: http://dansella.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0