Work

Hej på er!
Jag har vart dålig på bloggandet de senaste dagarna, jag vet! Men det har varit jobb.
Började i måndags från 12 till 7, tisdag 12-18 , onsdag 12-18 och idag 11-19.15. Jaa, så ni förstår att jag har varit lite upptagen, kvällarna har jag inte valt att spendera framför datorn!

I tisdags var jag på strandgatan med Sofia och Lill-ida! Gör mysigt, blev dock väldigt kallt fram emot kvällen så vi drog oss hemåt! Men senare drog jag en promenad med M som jag måste säga var väldigt trevlig!:) Var väl hemma vid 2 och då vart det dags för sängen. Igår var en hård dag på jobbet, trött som ett djur och irriterad på alla bruna människor som kommer in i butiken. Där står jag och e vit som snö, baah! På kvällen blev jag hämtad av D & Vi drog ut till Gardis, egentligen för att ta ett dopp men det blev mest prat och slapp i solen! Det var gött. Hem fick jag köra! Vi åkte och hämtade upp Ida sen åkte vi hem te mig för att byta om till lite mer softare kläder. Det var dags för powerwalk! Vi hade väl egentligen bestämt jogging runda men båda kom på ingen har jogging skor, inte smart att slita ut bena i onödan. Så en go promenad i en timme satt fint! Varmt vart det oxå, vi var ändå ute vid 12 tiden.

Imorses drog jag mig te jobbet vid 11, ganska chill. Sen kom Julia & livade upp stämningen på jobbet, vi var själva från 5 till 7 oxå. Sånt gör jobbet lite extra roligt, när man har någon man tycker om där! Efter jobbet drog jag mig hemåt och bytte om för att träffa Sofia, Lillida, Ronja, Fanny, Tim och Caroline! Vi drog oss te strandis, sen kom även Lollo & Per och joinade oss. Kulkulkul. Vid 10 drog vi oss ( jag Lovisa Sofia och Ida)  till grillhouse för I & L skulle käka pizza. Bestämde även att vi drar kusten imorgon bitti! ska bli härligt med en ledig dag.. Sola, bada, steka! gaah. bättre kan det inte bli - svensk sommar, jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0