Uppdatering 18:55

Sorry. jag har inte bloggat jag vet! och hannah klagar jämt..

Jag är sjuk mina vänner. I förrgår fick jag plötsligt ashög feber, den var nog uppe i 40 grader. Kunde inte röra mig och inte göra någonting så allt jag fick göra var att ligga i sängen hela dagen. Törrt! Igår trodde jag att jag hade blivit frisk. Så jag hämtade upp Lollo och Lill-ida och vi åkte till grästorp för att hälsa på Julia. Väl där myste vi i Dennis lägenhet och kikade på tv, fotboll var inplanerat men han hade inte 6an så what to do. Vi spelade lite airhockey oxå. Vid 9 drog vi oss hemåt, släppte av tjejerna och åkte hem till mig. Senare träffade jag hannah en stund, tog en cigg och pratade om balen. På kvällen gick jag hem till D:s nya lägenhet och sov över där. Gick hem vid 8 imorses eftersom han skulle åka och jobba, kunde inte sova eftersom jag fått några konstiga utslag på kroppen.

Senare fram mot dagen verkade det som det blev värre och värre, jag och pappa åkte till Lilla Edet för att hälsa på farmor och farfars grav. När vi skulle åka hem därifrån så började allt snurra, jag såg helt vitt och vi var tvunga att stanna till för jag skulle spy. Fyfarao säger jag bara! Hemskt. Åkte hem och la mig i sängen och drack masssor med vatten. Vi ringde sjukvårdsupplysningen för 3dje gången och hon antog att det var 3dagarsfeber. Pfffh! Jag är 18 år och har 3 dagars feber? Det är det som barn har, när de är från 0-3 år. Tydligen kan äldre också få det, men väldigt sällan. En av dom är jag iaf. Febern har börjat gå ner, mår inte illa längre och utslagen är nästintill borta.

Ikväll ska jag bara ligga inne och kolla på bra tvprogram och ladda upp lite bilder från studenten & magaluf. Det antar jag att ni har längtat efter, men det blir på facebook det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0