Regn

Jag är nöjd med att det regnar, faktiskt! Bara för jag har legat inne och varit sjuk :) Då kan det få regna, så jag inte går miste om en soldag!

Igår gick jag och Lovisa spontant till Olearys! och fick oss en riktigt kul kväll. Träffade en del människor och inga jobbiga människor som störde mig fanns där, fasen vad gött! Drog oss hem vid 2, då kände jag att jag kunde vara kvar i typ 2 timmar till, man är väl van sen Magaluf! Haha. Lill-Ida får åka till Magaluf nu, så om vi har pengar så åker vi förhoppningsvis ner i slutet av sommaren igen, hoppas även på att lollo får jobb för henne vill ja ha med mig!

ikväll blir det mys hos Lill-Ida med Lollo. Ska bli kul! Nu är det dock inte Gossip som gäller, utan Privileged! Verkar hur bra som helst och ikväll är det säsongsstart! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0