Olearys & efterfest på Pierres balkong

Vilken bra kväll!

Jag och Lovisa hade pratat om att möjligtvis gå ut på kvällen men jag kände aldrig riktigt för det. Men när vi väl satt på strandis med varsin öl i handen så blev vi sugna på att ta vägarna förbi iallafall. Så vi tog en öl på bombay också och där fick vi även sällskap av Fancie! Sen drog vi upp till mig och tog några glas vin var.. Mysigt! Sen när klockan var runt 12 drog vi oss bortåt, dansade och hade fun! Slutade med att vi följde med Pierre och Oscar hem till Pierres lägenhet som ligger i stan. Satt på balkongen och tog en shot och tjöta. Sen flyttade vi inåt där vi satt och lyssna på musik och drog en fisherman, vid 5 drog vi oss hemåt. Hääärligt! Spontana utekvällar är de bästa, speciellt med min L!<3

Vart väl lite jobbigare att komma upp imorses men det är smällar man får ta när man är ute och svirar när man vet att man ska jobba dan efter. Iallafall, jag lyckades tillslut, gjorde mig iordning och tog bussen ut. Bra dag! Det var ganska kul när en tant gick in i våran glassvägg! Då skratta jag bra.. Vid 4 tiden kom Lollo in på jobbet och vi drog donken! Sen kom hennes mor och hämtade oss. Nu sitter ja här och chillar och ska alldeles strax göra mig iordning för Lollo kommer hit vid 7 så ska vi se Privileged, såå bra! Sen kommer Sossa och hämtar oss kvart i 8 så ska vi dra ut till Öresjö för att bada , leka boll och grilla. Oskar och Ida joinar oss oxå! :) kul.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Spyflugarna <3

2009-06-28 @ 18:20:02
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Jessica Limont

Miss you hun!

2009-07-05 @ 01:15:03
URL: http://www.MrMrs.se
Postat av: Jessica Limont

Svar; men gör det! Du skulle inte ångra det isf.. eller, jag har inte gjort det!:)

kommer till thn snart, då ska vi mysis! :) PUSS (L)

2009-07-06 @ 19:07:57
URL: http://www.MrMrs.se
Postat av: Sara

Vilken fin ny layout du har på bloggen Emelie :)

2009-07-11 @ 13:26:49
URL: http://dansella.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0