När ens bästa vän flyttar

Vad ska man göra? Jag vill inte att du ska flytta, Sofia! Fast jag förstår dig. Ifrån denna staden som bara e skit, flytta ihop med en kille som du tycker om i en stad som du älskar - Stockholm. Det är långt ifrån dina närmaste vänner och din familj, det är starkt av dig. Det beundrar jag verkligen! Men jag kommer sakna dig så mycket, nästan för mycket är jag rädd för. Jag kan inte hälsa på min bästa vän när jag vill, det är det som är så tråkigt. Jag kommer inte kunna ringa dig och fråga om vi ska leka, vi måste planera varje gång vi vill ses! Stockholm är långt bort och jag vill inte tappa kontakten med dig.Det är dig jag upplevt mest med. Min första utomlandsresa -Sunny Beach, Alanya och intensivkursen i Halmstad.

Jag vet att du kommer stor-trivas i Stockholm även om vissa dagar kommer kännas jobbiga när inte dina bästa vänner finns i närheten. Vad jag kommer att gråta den dagen du flyttar, jag vill inte jag vill inte jag vill inte! Men i sommar är du iallafall min - Vår sista sommar och den ska bli den bästa!

Du gör mig så glad och jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar dig gumman, kommer sakna dig. Får se till och hålla kontakten!

2009-06-16 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0