Midsommarhelg

Veckan och helgen har varit suverän!

På midsommarafton fick vi skjuts av börje ut till grästorp och julia. Väl där gjorde vi oss iordning för att sedan 7 tjejer åka i en liten prutt-bil med massa mat och packning. Vi skulle till ett ännu bonnigare ställe, men gud vad fint det var! Killarna hade ordnat singstar och långbord, så fint! Blev en helt great kväll och jag kunde inte haft roligare, dock var hemvägen ganska jobbig när jag peter och lill-ida tvingades GÅ hem till grästorp, tog ca 1 timme.. Nästa morgon vaknade vi upp och var sjuuuukt bakis allihop, idas mamma kom och hämtade oss kl 12. Då vart det raka vägen hem till min säng, däckade och vaknade vid 6 igen. Lollo kom över på en pizza och så myste vi framför tven hela kvällen. Vid 12 kom även lillan hit och kikade på shrek 3, farao vad bra den var! Vid halv 2 gick tjejerna hem och ja gick och la mig.

Idag vet jag inte vad som händer, antingen leka med E eller bara ta det lugnt med tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0