Ledig dag

Åh vad härligt det var med en ledig dag! Jag tog bilen och hämtade upp Fanny, Lillan, Lovisa och Sofia för att åka ut till Unda och bada. Såå skönt vart det, varmt och gott. Tog mig dock inget dopp, eftersom jag e en sån pussy. Hade en jättemysig dag verkligen förutom hemvägen då jag halvt dog av värmeslag.

När jag kom hem segade jag och tog en dusch och bara slappa, sen vart det dags att ta bussen upp till Skogshöjden & Emil. Tog en prommenad och sen gick vi hem till honom där hans kompisar var och kikade på fotboll, det intresserar mig inte så vi satt på altanen i hamocken, kunde inte bli skönare! Sen drog sig killarna och då åkte vi ner till maxi, jag fick köra mini-coopern! jaa, askul.. SEn åkte vi hem igen, satte på Pirates of the Carribean 3, myste och vid 2 skulle jag ta bussen hem. Missade den dock eftersom den var alldeles för tidig, då drog vi tillbaka hem igen, väntade på nästa buss och gick ut halv 3 för att inte missa den sista bussen som skulle gå kvart i. Emil drog sig hemåt eftersom han inte mådde bra och jag fick sitta där själv och vänta på bussen, höll på att ge upp och gå hem så förbannad som jag var, bussjäveln var försenad och dök inte upp förens 10 över 3. baah! Så när jag kom hem fick jag hoppa i sängs direkt eftersom jag kl 11 idag skulle iväg och jobba.

Det var en bra dag på jobbet idag, vi hade dock inte mycket att göra så det var mest chill och greja med smyckena. Vid halv 4 fick jag dra mig hemåt och nu sitter jag här och väntar på middag! Ikväll vet jag inte hur planerna ser ut , men att jag ska vara med Lovisa vet jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0