Igår

Vaknade upp ganska sent. Smsade lillan(ida) och frågade vad hon gjorde, vi drog oss utåt. Satte oss i Betty Backs park för att lapa lite sol sen när vi fick nog drog vi oss till stan istället. Uttråkade som vi var ringde vi min far och frågade om bilen var ledig, visst vart den det! Så jag, ida och Elin drog bilen till Sjuntorp eftersom lill-flickan inte hade sett sjuntorp förut. Jag visade vart jag hade bott och sen drog vi oss mot Upphärad, vägen tog ju aldrig slut så tillslut vart vi i ko-berg. Efter en stund tröttnade vi på bil-åkningen så vi drog oss hemåt. Senare fram mot kvällen mötte jag upp Lollo och Ida för att gå och grilla med dom och max och hans vänner! Trevligt men kallt!

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0