För jag har tagit studenten!

Vilken hektisk vecka, anledningen till att jag inte har bloggat...

Iförrgår var det nästan världens bästa dag! För jag klarade körkortet! Överlycklig.. Gled runt med Lollo en stund för att sedan åka själv ut till Gärdhem och klä vagnen med klassen! Sen åkte ida med mig hem. Då åkte vi och handlade inför champagnefrukosten som jag skulle ha hos mig. Jävligt stressigt, fyfan.. Drog donken påvägen hem, släppte av ida & åkte hem till mig. Sen kom D och "hämtade mig" eller ja, jag fick köra såklart! Så åkte vi till min syster för att jag skulle sova där.

studentdagen då, kunde inte sova på hela natten pga nervositet och barnskrik.. Gick upp kvart i 4 för att duscha och sminka mig osv. Sen var det dags att börja hacka grönsaker, frukter, lägga fram bröd, smör och allt sånt som skulle vara med på frukosten. Vid halv 7 började alla rulla in! As mysigt förutom att det var ganska kallt.. Vid kvart över 8 när alla var lagom lulliga och goa så tog vi flaket till skolan, pumpade med stans bästa sterio och bas - skojar inte. Väl framme var det mentorstid, våra lärare hade nästan glömt bort oss, de kom en halvtimme försent. Väl där inne pratade vi och fotograferades. Sen var det dags för den riktiga fotograferingen som känns som den blev ganska bra! Sen var det dags för middagen, kyckling med nån konstig potatisgrej med sås - Helt OK.

Efter det var det dags för det efterlängtade utspringer som alla verkade vara nervösa för.. Men det var härligaste känslan att leta upp familjen för att sedan få massooor med blommor och nallar runt halsen! Så nöjd var jag!:) Sen drog sig alla ner mot fallen, som alla andra år.. Vi gick längst fram, haha, kul!

Våran klass bestämde sig för att inte gå ner hela vägen till fallen eftersom man sett den 900 gånger typ, så vi stannade vid våran vagn som stod strax innan oscarsbron. Pumpade högsta musiken och fick massor med uppmärksamhet, haha! Grymt. Sen när alla hade kommit till vagnen och folk började dra sig tillbaka från fallen så började vi åka. Till min syster för att hämta all alkohol sen for vi runt i hela stan och jag lovar att det är det bästa som någonsin har hänt. Baah, börjar nästan gråta när jag pratar om det.. Förstår inte folk som började gråta igår, för det var då man skulle vara lycklig och på topp men dagen efter när man tittar på bilder och verkligen inser att detta kommer inte att hända igen och man kommer aldrig gå till skolan för att träffa alla underbara människor och lärare igen - Då kan man gråta!

Vid kvart i 4 släpptes vi av på skolan, jag fick vänta i en halvtimme för att david skulle hämta mig. Sen ytterligare en halvtimme för att hans mamma hade hans bil. Av henne fick jag en stor bukett med rosa rosor! Sweet. Sen drog vi oss till min syster för att äta mat och öppna paket.. Jättenöjd med alla paket verkligen!

Rosa samsung touch mobil
Efva Attling Halsband
Diddi Armband
Silvrig ring
Örhängen
Glassmaskin
Vinglas
Pengar

och såklart, körkortet och balklänningen!

Vid halv 7 körde mikaela hem mig från kalaset, jag gjorde mig snabbt iordning för att sedan gå hem till Oskar, Ida kom strax därefter. Vi chillade och drack men kände att jag höll på att bli sjukt bakis. Men såfort jag fick i mig lite chips och Julia, sandra och Linda kom så var kvällen bättre! Vi drog oss vid 10 till Swania, helt ok där. Hade velat gå över till Lipz men kön var på tok för lång! Så nävars. Jag drog mig hemåt istället, mötte upp David och vi gick för att kika på hans nya lägenhet. Jättefin! Sen vart det natten och jag har sovit ända tills nu typ. - Dead and gone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0