femtonde juni

Hey! Jag börjar bli uttråkad, har bara gått hemma sen studenten och balen.. Sovit ut varje dag och gått och lagt mig sent. Visst e det gött egentligen men det är nog inte riktigt min grej! Jag längtar tills jag börjar jobba. På torsdag kör jag ett pass. Sen e jag ledig till måndag och då rullar det på! Hur länge jag ska jobba vet jag inte.. Försöker smida planer inför hösten nu oxå. Vad som händer och fötter får vi se.

Idag har jag varit på stan med Lollo, shoppade mig en jeansskjorta på Gina. Sen tog vi oss en fika uppe i odén och konstaterade att vi nog e de enda 18 åringarna i hela trollhättan som fikar där uppe. Men varå? De har sköna stolar, det e lugnt samt rätt billigt. Så varför inte? Kör bara. Vi gillar det iallafall! Ida och Elin kom och joinade oss, så där satt vi tills klockan blev 7 och dom ville stänga. Drog oss ner till Matmor och hyrde oss en film. Sen till Grillhouse för att köpa en pizza till mig och lollo. Efter det åkte vi hem till Lovisa. Blev aldrig av att vi kollade på filmen, blev cityakuten och lite sex and the city istället och massa massa prat. Vid 12 drog vi oss hemåt och här sitter jag. Ska nog sova, jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0