Spotify



Nej jag ska inte säga att jag precis har skaffat det precis som 100000 andra bloggare. Jag har haft det rätt länge! Men iallafall. Jag har gjort en spelningslista med bara gamla låtar. Det är verkligen ett plus med spotify,man kan hitta massa roliga gamla låtar! Jag vet inte vad ni lyssnade på när ni var yngre, men jag var patetisk och lyssnade nästan bara på pojkband och såna där töntiga tjejband. Alla som jag har skrivt ner här kan jag nästan utantill , det är tragiskt!  Här har ni några exempel:

A1 - Take on me
Lucy Street - Girl Next Door
S.O.A.P- S.o.a.p is in the air
Shebang -skater boy
Blümchen - Es ist nie vorbi
Darude- Feel the beat
Baha men - who let the dogs out
Bubbles - Rock the world
Dr Macdoo - macahula dance
ATC - My heart beats like a drum(dam dam dam)
Feven - Dom tio budorden
Pink - most girls
Christina Aguilera - Come on over baby
Sonique - sky
Da buzz - Let me love you
NSYNC - it's gonna be me
Håkan Hellström - Ramlar
7 days - Craig David
Westlife - My love
Britney spears - lucky
Aaron Carter - I want candy
Backstreet boys - I want it that way
Boyzone - When you say nothing at all


Kommentarer
Postat av: ida m

skäms på dig emelie, du glömde en av dem viktigaste gamla låtarna - Eiffel 65 - i'm blue

2009-01-29 @ 09:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0