Skola + slingning



Hello dear friends!
Idag har det varit en rätt hyfsad dag. Började tidigt med religion som dock inte är SÅ fun men vad gör man inte. Sen hade några i klassen redovisning och sen hade vi svenska. Våran lärare var sjukt pissed off på oss idag för att ingen i hela klassen hade gjort en fånig liten uppgift som var till idag. Men vi lovade att göra den till imorgon och hon lovade att ha ett bättre humör, bäst för henne för hon förstörde halva min dag. Skulle egentligen haft en håltimme på 3 h men läraren var snäll och flyttade upp lektionen så vi slutade redan kvart över 1. Då drog jag, ida och oskar oss hemåt. Ida och jag drog ner på stan och hon shoppade en del. Sen tog vi en fika för att sedan gå hem till mig och slinga håret på bruttan. Riktigt fint blev det, jag är nöjd med min insats. Ikväll har jag varit hemma hos D och pluggat, sen har jag duschat och kopplat av. Nu blir det sängen, good night! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

haha söt du är jag får tacka för at du slingade mitt hår ;)

2009-01-28 @ 13:18:38
URL: http://wennerdahl.blogg.se/
Postat av: Max

E hon svensk?

2009-02-04 @ 21:02:09
Postat av: Emelie

ja det är hon?

2009-02-05 @ 16:46:06
URL: http://emeliieeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0