Onsdag

Förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering det senaste. Har inte orkat skriva!
Helgen var bra, var med Tjejerna i både fredags och lördags. Söndagen tog jag det bara lugnt och grejade med ett arbete. I måndags var jag hemma hos Lovisa och gjorde klart mitt praktikarbete på powerpoint. Sen på kvällen tränade jag spinning med min syster och vi gick till romerska efteråt, bubblade och bastade. Härligt! Igår tränade jag gymmet och sen efter tog jag det bara lugnt. Idag har jag varit i skolan och ska alldeles strax gå till jobbet, ska bara jobba 3 timmar inne i odén.

puss

Kommentarer
Postat av: Idaho!

klart jag är taggad inför danmark! VEM SKULLE INTE VA DE LIKSOM! ;)

2009-01-22 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0