Monday

Måndag igen då, började kass. Försovde mig såklart, men åkte dit så fort som möjligt men då började jag inte fören 20 i 1 så i 3 timmar satt vi där och gjorde ingenting. Men det var gött, för hade jag sovit längre hade jag varit trött hela dan. Efter skolan gick jag och ida hem till henne, sen drog vi oss till fairline för jag skulle pierca mig i tragus om ni vet vart det är. Lägger in en bild, föresten hatar jag öron så det blir ingen vacker syn denna bild men skit i de. Det gjorde iaf lite ont, fast inte så farligt! Det var mest själva grejen att han pillade mig I öronen, gillar inte det. Men iaf, fint blev det.
Sen gick vi hem till en kompis till ida, tittade på tv och lyssnade på musk. Sen träffade jag D , vi gick och bowlade. Nu sitter jag här och ska alldeles strax sova, är svintrött.

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

nice, får se om jag vågar ;P

2009-01-26 @ 23:08:11
URL: http://wennerdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

åh vad fint :) jag vill också ha så, men känns som att det ska göra skit ont :/

2009-01-27 @ 09:39:20
URL: http://volvotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0