Fredag med snygg-Björn

Ligger i sängen med laptopen och katten brevid mig. Vilken myskväll jag har haft idag! Kom nyss hem, varit hos Ida med Lovisa. Först åt tjejerna pizza medans jag satt och tittade på och njöt av mina ostbågar, fast egentligen var det inte så gott. Hade nog klarat mig utan! Så nu blir det inget mer onyttigt på en vecka. Iaf, kikade let's dance, sen kom Oskar över. Vi tittade på Björn Gustafsson - Ett livsverk! Så bra verkligen, hade ju sett det mesta innan men Björn i mitt hjärta! Resten av kvällen bestod av tjöt, för mycket skratt och massage. Perfa kväll med andra ord. Nu är det nog dags att lägga sig. Imorgon väntar promenad med sis , kalas hos D och en myskväll med tjejerna.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kanonkul kväll! 4 av 5 toasters! ;)

2009-01-19 @ 15:11:28
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0