Det är onsdag

och snart torsdag! LIPZ! som jag har längtat.. Med alla de bästa verkligen! Ida, Lovisa, Julia, Sandra, Linda, Carro, Jennifer, Oskar och Evelina ! Okejrå, alla utom min älskade S. Hon jobbar tyvärr!

Dagen har varit stressig och ångestfull. Har så mycket som går emot mig just nu! Plugget tär på mig verkligen, men det är väl "bara" att kämpa nu det sista innan studenten. Efter skolan fick jag skjuts hem av Sandra. Städat hela lägenheten idag, varit fruktansvärt duktig och även burit upp min gamle dator från stenåldern som stått i mitt rum i ett halvår. Bakade även en kladdkaka till mami bara för att vara snäll. Ibland är jag allt bra! Men ikväll är det bara plugg som gäller, det kommer gå skit!


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag ska oxå¨på lipz imorn...:)

2009-01-28 @ 23:47:37
URL: http://isa83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0