Thank god it's friday!


Hallå!
Idag har jag fikat med Lovisa på strandgatan, vi satt där ganska länge. Gick sedan ner på stan och kikade lite, men det är verkligen så dött där, men ändå ger man det en chans i stort sett varje dag. Men vad gör man inte när man bor mitt i stan. Vid halv 7 drog vi oss hem till Christian och spelade gitarr och lyssnade på musik. Efter en stund kom även Christians kompisar Emil och Alex. Vi satt och kollade roliga klipp på youtube och tjötade. Trevlig kväll! Vid 9 var pöjkarna tvungna att dra sig till bussen för att åka på lagfest? eller nåt sånt. Jag och Lovisa gick och mötte Jess utanför henne. Sen gick vi upp till mig, planerna var att se fucking åmål. Men det blev inte riktigt så, vi kikade på vingar av glas istället. Alexander Skarsgård i mitt hjärta! mmmm, alla 3 dog nästan när han visade tvättbrädan, give it to me typ.

Imörn ska jag först hem till Hännah vid 11 tiden. Sen drar vi oss ut till Ö-by för att kika läget! På kvällen drar jag och ida på galej i Götet, som jag har längtat!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

på med klackarna så kööööööööör vi!

2009-02-21 @ 16:27:27
URL: http://wennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0