Sovit ut

Nu har jag precis vaknat.. Sjukt vad jag är trött! Hade det inte varit för att det ringde så hade jag nog sovit ända tills imorgon bitti. Jag är hungrig men orkar inte gå upp ur sängen! Mina ben är helt döda och jag har huvudvärk. Men jag mår som jag förtjänar. Men fan vad jag redan längtar tillbaka! Har aldrig varit på ett ställe som spelat så sjukt bra musik, hiphop/R'nb , lite techno, och gamla klassiker, men inte såna kassa som dom spelar inne på lipz utan såna där grymma som man blir sjukt glad av! Haha. Idag skulle jag egentligen gå på kalas klockan 3 men när mamma kom in och väckte mig ef 4 timmars sömn så kan ni ju tänka er hur trött jag var! Så det blev inget med det. Ikväll blir det bara lugnt framför en film för imorgon kör skolan igång igen, boring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0