Sjukaste

Idag är det tisdag! A great day! Började tidigt med religion, hoppades på att få tillbaka provet men nävars. Hon hade tagit lov, fast hon egentligen borde rättat vårat prov. Jaja, fick tillbaka idrottsprovet iaf! VG, ganska bra. Slutade vid 3 och då åkte jag och min far till Uddevalla för att prova balklänningen igen, den satt fint! Nu ska den bara sys upp så jag inte trampar på den. Sen när det var klart åkte jag hem, planerna för kvällen var att träffa M men jag orkade inte riktigt idag så ikväll har jag bara chillat, träffat hannah en snabbis! Imorgon ska vi ut till Överby, för vi har planer för beach 09. Imorgon börjar träningen och Nutrilette! Chill chill chill..

Nu sitter jag och kollar nåt scab program på 5an, en kille som är kär i sin bil, han har sex med den och tja.. euu!!
Skulle jag vara kär i en bil så skulle det vara denna, jag lovar den bara lyser Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0