Kväll

Hey!
En jävla slapp dag, låg i sängen hela dagen nästan. Men tillslut drog jag mig upp och mötte Lovisa och Christian på max, för dom skulle äta. Efter det gick jag och köpte slingmedel. Så idag har jag slingat håret, känns som det blev gult men det var ingen annan som tyckte det så jag får väl lita på dom. Träffade Sofia och Lovisa vid 6 tiden, vi drog oss hem till Lovisa för att titta på girl interupted, en av mina favoritfilmer! Kollade jämt på den när jag var liten. Nu har jag precis kommit hem och ska väl försöka att lägga mig tidigt ikväll. Imorgon ska jag egentligen till uddevalla men det verkar inte som det finns någon som kan köra så det blir nog inställt. Skulle prövat min balklänning egentligen, för den behövdes sy in för den var för stor, så jag skulle se om den passade nu. Gud vad jag känner att jag har mycket att se fram emot denna våren!

Lördag blir det utgång i gbg med ida (träffa vixet och hans vän).
5 mars är det studentsittning med 70 tals tema.
29 mars åker jag och Sofia på körkorts intensivkurs i halmstad i 2 veckor
23 maj åker vi till Malgaluf med klassen
5 juni STUDENT!!!!
7 juni äntligen bal!


Någon gång ska jag nog även åka upp till Stockholm med Jessica, vet dock inte när men! Kommer säkert hända mycket mer däremellan. Så kul!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hjärtat! Det får vi boka in snart, ett M Å S T E !

Ses imorgon, love<3

2009-02-19 @ 23:41:07
URL: http://www.mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0