Dag 2

Jag har hållt mig bra och känner mig fett duktig.. Idag är jag inne på min andra nutrilett-dag! Jag är visserligen ganska hungrig och är trött men annars funkar det.. Dagen började jag med gymmet 07.30 med Carro, det gick super! Åkte hem vid 9, stressade ihjäl och tog bussen till skolan pga vädret. Hade gympa 09.40, grymt rolig lektion! Hade omröstning ang balen idag i aulan. Det blev tyvärr Folkets Hus, jag är fett besviken! Skabbsalar och det finns inte ens en uteterass, vi kommer vara som apor i bur. Ikväll har jag bara legat hemma och varit allmänt trött. Grejade lite projektarbete med Ida förut..

Imorgonbitti 07.30 ska jag möta Jen på en powerwalk i 40 min. Sen blir det skola halv 10!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Satsar du på size zero eller? Akta nu så inte din balklänning blir förstor? Faen e stolt över dig. Du klara det ju galant.. Jag tänkte att jag skulle gå upp til strl. 44 ist för att gå ner.. haha mkt roligare

2009-02-27 @ 17:36:00
URL: http://honeeyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0