Studiedag

Fan vad gött!
Idag har jag ledigt, eller egentligen e det väl ganska mkt plugg jag har att göra idag men det gör jag sent ikväll istället. För nu har jag precis haft körlektion som gick väldigt bra, lite små justeringar bara sen blire bra! Nu ligger jag och ser våra bästa år, ska alldeles strax hoppa in i duschen för att sedan träffa Sofia en sväng. Ska med henne till körskolan och sen åker jag till Göteborg och möter upp Lill-Ida och sen kommer även Fancie! Tar med mig kameran så vi kan ju hoppas på lite sötis bilder.

Veckan har förövrigt varit bra, har lämnat in projektarbetet/rapporten och gjort klart livsmedelsarbetet och turismarbetet. Så det känns som en liten lättnad, nu har jag muntligt på fredag, måste göra klart mitt manus ikväll så jag kan öva in! Ska prata om rökning och grupptryck! kan bli intressant;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0