Skola!

Javisst är det så, skolan har kört igång igen och jag  e väl inte så pepp som jag sa igår. Men vi kan ju låtsas! Eller egentligen hade det varit bra om jag var pepp för det är äckligt mycket att göra just nu. Projektarbete, prövning i teckenspråk imorgon, nationella (muntligt och skriftligt), religionsprov, inlämning i både textila material och livsmedel. hmm, har säkert glömt något. Jag vet inte, men jag orkar inte iallafall. Teckenspråket är väl det jag e minst oroad över, åker till Vänersborg  imorgon och har prov i en timme. Det jag ska kunna är
- Se en film på teckenspråk och kunna berätta vad den handlar om och svara på frågor efteråt.
- Hela alfabetet.
- Berätta om mig själv och mitt liv i 3 minuter framför en kamera
- Ställa 5 frågor till läraren
- Kunna svara på 3 frågor som hon ställer till mig

Askul! det kommer gå galant ;) Kul att man inte e nervös inför ett prov för en gångs skull. Det bästa av allt är att läraren är döv. Grymt! Efter det så ska jag åka till skolan igen, ha några lektioner, sen åka till Uddevalla med min far för att hämta balklänningen, sen på kvällen ska jag leka med Carolina! ♥

Dagen idag då, började med Religon, sjuuuukt törrt. Sen hade jag svenska , lika tråkigt. Sen håltimme i 2 timmar , SKÖNT! Sen hade jag bara en lektion vid datorn, chill chill. Sen drog jag lovisa ida och oskar till Elmby för jag skulle boka in några lektioner. Efter skolan chillade jag och åt pizza med Lollo, sen drog jag te jobbet och jobbade i en timme! Skulle bara städa och stänga butiken. Sen träffade jag Ida M en sväng och nu sitter jag här och väntar på dubbelavsnittet av desperate housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0