Saturday night

Gött trött alltså. Har varit en härlig dag! Helt fullspäckad..

Jobbade halv 12 till halv 4, askul! Sen gick jag hem för att äta och sola på balkongen(somnade) asskönt. Fick lite söta fräknar.. Sen kom Sofia vid 5 tiden, vi myste på balkongen sen var det dags att möta Lollo. Vi gick bort till en gräsplätt vid stor kyrkan och spelade kubb med massa 92or. Sen kom lill ida och lill fanny! Även Elin och Carro, askul! Vårat lag vann såklart ;) trots att vi mötte alla teknikerna! haha. När det blev för kallt drog vi bilen några varv sen blev det grillhouse för de som skulle äta. Efter ett tag bestämde vi oss för att dra en rulle hemma hos Lill-ida. Jag Fanny Sofia Carro Elin Lollo och Lill-ida såklart. Asmysigt! Blev date-movie, så det var en del skratt vill jag lova. Sen satt vi och pratade och skratta åt allt och inget. Kom precis hem! Imorgon ska jag egentligen övningsköra, men frågan e om min syrras kille kommer hit. Har inte hört något av dom så vi får väl se, som vanligt lär det väl inte bli ngt. Men projektarbete ska lösas imorgon, ska vara helt klart på måndag..

Godnatt mysisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0