Perfekt söndag!

Åh, vilken härlig dag! Igår sov jag tills 10 ungefär, drog mig upp och mötte Lill-Ida för att gå till Lollo. Vi stekte på hennes balkong och drack saft och åt chips. Asmysigt! Vid 2 tiden följde jag med Mikaela till jätten för att handla kesella, när kortet inte funkade fick vi ist åka och fixa pengar. Sen åka till hemköp på hjortmossen sen tillbaka hem till jakobs mamma och lämna kesellan, sen lämnade hon av mig hos Lollo så fortsatte vi steka! Gick hem vid halv 6. Duschade och gjorde mig iordning för att möta tjejerna igen, vi köpte hem pizza. Sen tog vi med oss filtar & alkohol och satte oss i Betty Backs park. Marie och Malin kom dit oxå, även Sara var förbi en stund! Satt där tills det blev lite för kallt då drog vi istället på fest hos Slicket. Sicket hus! Shit, to die for om man säger så. En walk in closet som var hur fin som helst. Spelade biljard, dansade och rökte vattenpipa - hemmafester it is!

Bilder kommer ikväll ( även de från Halmstad )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0