Onsdag

Tentan i teckenspråket gick galant! Vissa småfel möjligen men vi får väl se vad jag får för betyg, skulle få ett mail så snart som möjligt. Det flöt på bra och man kan nästan säga att jag och hon blev homiesar. Haha! Daddy körde mig tillbaka till skolan sen, hade religion och personaladministration. Sen tog jag och ida en prommenad in till stan, jag gick till pappa och vi åkte till Uddevalla. Där hämtade jag min klänning, så fin så! Längtar som ett djur nu, det märks att det e nära! Igår betalade jag resan och idag hämtade jag klänningen. KUL!

Ikväll skulle jag egentligen lekit med Carolina, men jag vet inte om jag har tid för det faktiskt. Känns som man måste prioritera skolan nu i slutet. Har ett turism arbete som hänger över axlarna på mig, tänkte försöka få klart det ikväll så jag kan lämna in det imorgon. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0