Helgen!

Okej, sorry för dåligt uppdaterande. Har vart en del att göra...
Hade mitt munliga i fredags, det gick sådär.. Skulle prata i 5 minuter och jag pratade i 3.49. Inte sådär superbra kanske, var jättenervös så jag glömde bort ungefär hälften av det jag egentligen skulle säga.. Men inledningen och avslutet var något jag hade tänkt på sa hon iaf.. Så det var väl ett plus.. På eftermiddagen tog jag Ida och Sofia en fika på strandgatan - sjukt härlig tväder! På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt och för en gångs skull gick jag och la mig tidigt!

Lördag, upp och jobba på överby! Gick bra, fick stå i provrummen hela tiden. På kvällen åkte jag lovisa och oskar ut till grästorp där ida julia och sandra var. Vi grillade och spelade spel, kul kväll! Sov över hos dejv sen, kulkulkul.

Imorse bestämde vi oss för att åka ut till överby för att käka frukost, höll på att krocka vid en utfart, SJUKT nära. En jävla tur att den andra bilen svängde undan. Kikade runt lite i några butiker sen drog vi oss till Grästorp för att kika in ett hus hans mamma har köpt. Sen åkte vi runt lite överallt, kul! Älskar att åka bil!
Nu ikväll har jag varit med Lill-Ida och Sofia, vi har kikat på Gossip girl, Wipeout och lite av söndagsparty med filip&fredrik-inte så bra. Gillar deras andra program bättre, detta e sjukt flummigt.

Nu ska jag plugga buddhismen & bara njuta av denna söndag. Denna veckan väntar en del plugg, körkortsteori framför allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0