Astråkigt

Sjuuuukt trött, skulle kunna gå och lägga mig nu och sova ända tills imorgonbitti, helt seriöst! Huvudvärken dödar mig.. Slutade med att jag sov hos D inatt, askul.. Låg och pratade i några timmar så jag somnade nog inte förs efter 5 nångång. Imorses chillade vi och sen körde han hem mig. Ida kom hit vid 2 tiden, har grejat med projektarbetet som typ är klart. Vi måste bara göra lite småsaker imorgon innan vi lämnar in det. Jag lovar att projektarbetet är det tråkigaste jag har gjort under hela min skoltid, sjukt onödigt och sjukt törrt. Men nu e det iaf klart, kommer säkerligen få göra om vissa saker men skit i de. Denna veckan som kommer är sjukt fullspäckad!

Ikväll ska jag göra klart ett Powerpointarbete om Malaysia som ska redovisas imorgon. Även göra klar en infrastrukuruppgift i samma ämne. Sen börja att skriva på mitt PM som jag ska ha till det muntliga i svenska på fredag.

Måndag-lämna in projektarbete och göra redovisning i turism. På kvällen plugga till IOV
Tisdag- Uddevalla med klassen och lyssna på facket från 08.30 till 16.00 . Kvällen - plugg till IOV & skriva PM
Onsdag- Lediga från skolan, körlektion 08.50-10.05 sen till Dreamnet med Julia och våra baldejter för att de ska testa smoking.  Kvällen plugg
Torsdag - Körlektion 12.35. Prov i Inköp och varuhantering, göra klart ett arbete i textila material. På kvällen förbereda mig inför det muntliga i svenska B.
Fredag - muntligt i svenska b, LEDIG TID på kvällen - YES!

Som ni ser har jag en del att göra, allt e bara pluggpluggplugg. Det är tragiskt men det e bara att tänka på magaluf som e om exakt en månad på torsdag. Jag längtar så jag dör snart, hela klassen e sjukt pepp! Kommer bli en helt galen resa.

Snart ska jag träffa Lollo, vi ska ta en prommenad och sen hem till henne för att greja med Powerpointarbetet, gaah. (Gossip girl ska hinnas med också).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0