söndagsmys


Jag är trött idag, kanske blev en smula mycket alkohol igår men kul hade jag!  Jag jennifer och Carro var hemma hos min syster och förfestade, drog sedan hem till mig för att jennifer hade skoskav. Kom inte iväg fören halv 1 och ställde oss i kön till Olearys, dock fick vi reda på att vi inte skulle komma in för att det redan var 80 pers för mycket i den lokalen. så det var bara att dra sig, vi gick och käkade med David och Daniel istället. Mycket trevlig kväll!
Idag blir det lugnt, jag orkar inte göra något. Ikväll blir det bara lugnt framför en film eller två.

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en mycket rolig kväll gumman !

2008-09-21 @ 20:13:34
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0