Nu kör vi


Okej, idag börjar jag blogga. Jag tänker inte berätta om hela resan, det orkar jag inte. Det räcker att ni ser bilderna på bilddagboken. I Tisdags körde praktiken igång igen, en ny praktikant som är där nu hela hösten så det kan nog bli roligt! Idag började vi klockan 10 och hade UF-Mässa i Älvhögsborg, Filip och Fredrik var där och pratade. BÄSTA! Riktigt roligt var det. Men vid 12 fick vi rast och då gick vi hem för att efter det skulle det bara pratas om UF, tråkigt eftersom jag själv inte ska göra nåt UF-företag. Efter det så gick jag och Ida och kikade lite på stan, sen gick vi även på ett litet ärende som ni får reda på imorgonkväll, jag är såå nervös! hihi. Ikväll blir det bara lugnt framför "vem kan slå filip och fredrik", såå bra!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

GRYMMA, äga allt å alla ;) hihi

2008-09-19 @ 20:39:46
URL: http://www.MrMrs.se
Postat av: Anonym

vad kommer blusen ifrån?

2008-09-24 @ 01:34:06
Postat av: Emelie

H&M

2008-09-24 @ 13:52:55
URL: http://emeliieeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0