Torsdag-Lördag

Hey!
i torsdags var det skola precis som vanligt, hade ju prov som jag inte alls orkade plugga till men som faktiskt gick ganska bra(tror jag). Efter skolan åkte jag till jobbet, nya butiken hade precis öppnats. Slutade vid 7 och åkte hem för att bara ta det lugnt, men pratade med Lovisa och hon ville att jag skulle med till Lipz och sure, så jag frågade Sofia och hon oxå var på. Vi drog dit skittidigt för att komma in utan att behöva betala, men näävars! Det var världens längsta kö så vi sket i det och gick in på Olearys för att ta en cider ist. Men efter nån timme så kikade vi förbi Lipz igen och då vart det knappt någon kö så vi gick dit ändå. Dansde och hade trevligt, sen träffade jag Jessica som inte alls mådde bra, hade ramlat på en glasbit också, så jag och Sofia följde henne hem vid 12 tiden. Igår var jag i skolan, åkte sen till jobbet, gamla butiken! Det var skönare där, inte lika stort heller. Min syster och Andy hämtade mig vid 7 och så åkte vi hem til min andra syster Malin där var även Franck och hans kompis. Trevlig kväll med systrarna, fikade och kikade på idol och satt och pratade hela kvällen. Vid 12 kom D och hämtade mig.

Idag har jag jobbat igen, började 12 och har nyss slutat. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men träffade Jessica förut och hon ville troligen ses, vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0