Praktik

Kändes det inte som det var igår jag skrev den rubriken? Iaf, praktiken var fruktansvärt seg idag. Vi håller ju på att flytta ner massa skit till den nya butiken. Men det känns som alla har noll koll! Det är sjukt jobbigt för man vet inte vad man ska göra, man måste ju fråga oxå för annars kanske jag tar fel grejer som kanske är inlevererade för att vara i den gamla butiken, gaah det är jobbigt. Men snart är det torsdag, frid och fröjd för då är den nya butiken öppen. Alla lär nog få jobba över imorgon, jag fick jobba till 7 idag. Men imorgon tänker jag inte jobba en minut senare än 6 för då är det plugg som gäller, har prov i textila material på torsdag! + att jag och Carolina ska ut och powerwalka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0