Lördag&Söndag

Igår bestämde jag och Lovisa oss för att gå ut. Vi gick först hem till min syster och chillade, sen drog vi oss bort mot Olearys vid 11 tiden. Stod i den jävla kön i 1 timme och en halv, gaah var nog bland det värsta jag vart med om. Men när vi väl var inne så dansade vi och drack några cider, trevlig kväll. Meningen var att Carro skulle komma in vid 12 men kön var enorm så det var ingen idé att hon ställde sig, hade varit ännu trevligare annars.

idag vaknade jag vid halv 12, myste lite med D, åt en mysig frukost ihop med det första adventsljuset tänt. Gick sedan ner på stan med Lovisa och Sara, tittade på när lucia-kandidaterna sjöng och kikade runt lite på stan. Satt en stund i Folkets hus och gick in i salen där det är tänkt att balen ska vara, såg väldigt fint ut! Nu ska jag sätta mig ner och plugga, prov imorgon, tror ni jag har börjat plugga än? haha nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0