Julbord och mys!


Åh vilken härlig lördag! Började med att jag och D åkte och hämtade upp Daniel(arbetskamrat) och hans flickvän Jenny. Väl framme på Stenungsundsbaden checkade vi in och lämnade våra saker på rummet. Tog en rundvandring och gud vilket hotell! Det såg ut som en båt, en lyxbåt. Fast det var det inte, men det är meningen att det skulle inspireras av det , det heter ju faktiskt Stenungsundsbaden Yatch Club. Rummen gick i blått,vitt och rött och när man satt och käkade så kändes det som man satt högt uppe på en båt för utsikten var bara hav, perfekt! Vi förfestade på chefens hotellrum och sedan ner för att äta, upp igen för att forsätta festa och sen gick vi för att dansa. Jag david och daniel  var inne på nattklubben bland alla brats (något störande). Eftersom jag har en så otroligt oserriös pojkvän så blev det bara så att vi drev med dom, haha synd! Vid halv 2 hade vi tröttnat på nattklubben och dansgolv nr 2 med
pensionärerna/dansbandsmusik. Så då gick vi och myste på hotell efter en super rolig kväll med älskling! ♥ Vaknade vid 9 imores efter att sovit i den kanske skönaste sängen någonsin, gick upp och packade iordning våra saker och gick ner för att äta frukost. Mmm, världens godaste frukost det fanns verkligen ALLT man kunde tänka sig. tjaa, ni kanske förstår att jag har haft en toppen helg, hoppas ni har haft det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0