Helg!

Gårdagen spenderades hemma hos ida med Sofia, kikade tv och tog det lugnt. Vid 12 gick jag & ida ner till olearys för att säga hej till Lovisa som var aningen lost ( hon har lyckats tappa både mobil och bankkort denna kväll). Sen kom Carolina ut och vi gick hemåt, stod och pratade utanför mig en stund sen gick de hem. Idag har jag sovit ut och precis gjort mig iordning och packat lite kläder, för om en liten stund åker jag och D till Stenugnsundsbaden med hans jobb för att käka julbord och övernatta på det hotellet, underbart! Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tjosan i trosan mobba mig inte!! :D

2008-11-22 @ 17:47:32
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0